Než začnete podnikat, je důležité stanovit si cíl, čeho chcete svým byznysem dosáhnout. Chcete, aby vaše firma neustále rostla, nebo vám stačí menší rodinná, ale úspěšná firma se stabilním ročním obratem?
Pro rozjezd a zviditelnění menší firmy nebo živnostníka na internetu je nejdůležitější zjistit, jaké dotazy lidé zadávají do vyhledávače, když hledají váš byznys. Zjištěné fráze pak zakomponujte na váš web. Pokud vlastníte větší firmu nebo podnikáte v nějakém složitějším oboru, proveďte nejprve důkladnou analýzu klíčových slov. Pokud s podnikáním teprve začínáte a nemáte ještě vytvořeny webové stránky, proveďte analýzu klíčových slov, ještě před jejich spuštěním.
analytička

Nepodceňujte analýzu klíčových slov, mohlo by se vám to vymstít
Pokuste se dosáhnout toho, aby se software rozhodl zobrazovat váš byznys ve vyhledávačích bez toho, aniž byste museli platit vysoké částky za reklamu. Analýza klíčových slov může být velice obsáhlá a časově i finančně náročná. Tento typ analýzy využívají větší společnosti, které si pro tuto činnost najímají specializované marketingové firmy zabývající se SEO. Nebo můžeme provést jednodušší analýzu s využitím tužky a papíru. Uvařte si kávu, posaďte se a pusťte se svými zaměstnanci nebo kolegy do brainstormingu. Pokuste se vžít do vašich zákazníků a vytvořte seznam všech slov, dotazů a frází vztahujících se k vašeho oboru podnikání. Dále popřemýšlejte, která slova nebo dotazy jsou pro vás nejužitečnější, uvažujte přitom jako zákazník! Zaktivujte si PPC kampaně, které vám k tomu dopomohou. Nakonec vytvořte na vašem webu nové vstupní stránky pro slova a fráze, které jste ještě na webu nezmínili, ale k vašemu oboru se vztahují. Každé klíčové slovo by mělo mít vlastní podstránku.
Ta nejdůležitější a nejkvalitnější klíčová slova by měla být obsažena na vašem webu především v titulcích, nadpisech, meta description, URL adresách podstránek a v okolí obrázků.
obrázek nápadu
Točte videa
Dnešní společnost postrádá představivost a potřebuje k textu vizuální doprovod. Zkuste natočit poutavé video, reprezentující vaši firmu nebo produkty, které nabízíte. Video natočte krátké, ale výstižné! Pořádejte jednu z nejméně používaných, ale účinných marketingových technik v ČR, webináře. Prostřednictvím webinářů můžete provádět školení, prezentace, ale i prodej vašich produktů. Fungují ve všech oborech!
Vytvářejte zajímavé, inovativní, originální texty a obsahy a vše pravidelně aktualizujte, vyhledávač vás bude mít rád!

Jak zajistit, aby vás měl vyhledávač rád?
5 (100%)2